FANDOM

William Leon Jones vagy Bill Jones (1949–) egy kaliforniai republikánus politikus.

Spames karrier Szerkesztés

2002-ben indult a kaliforniai választásokon, de 16%-os eredményével harmadik lett Richard Riordan és William Simon, Jr. után. Nagyszabású kampányának támogatója George Deukmejian republikánus politikus volt.

A kampány kezdetén többször megvádolták a politikust azzal, hogy kéretlen reklámleveleket küldött a potenciális szavazóknak, de sok más embernek is a világ több pontjára. Jones azt a feladatot adta egy szakértő spammernek, hogy törjön be néhány észak-koreai számítógépbe (melyeket egyébként gyermekek tanítására használtak), majd ezeket zombi számítógépekként használva küldje el spamek millióit.

Az eset után Jones szóvivője, Darrel Ng elismerte, hogy ez a módszer hibának bizonyult, de az „internet innovatív felhasználásának” nevezte a tervet. Magában az e-mailben is utaltak erre: „Ez egy új és szokatlan kísérlet. A történelemben először az internet útját használom, hogy információval lássam el a kaliforniai embereket – és nem 30 másodperces televíziós hirdetéseket.”

A kampány weboldalának szerverét szolgálató vállalat szerint rajtuk keresztül egyetlen elektronikus levelet sem küldtek. Mivel Jones egyetlen listát sem vezetett, nem lehet tudni, hogy miként befolyásolta ez a módszer az esélyeit.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki