Fandom

Spamwiki

Buy Blog Comments

694oldal a wikin
Add New Page
Vita0 Share

A Buy Blog Comments egy 2007-ben indult internetes vállalkozás, amely keretében fizetett blogkommenteket lehet venni (olyan hozzászólásokat, amelyeket valaki személyes internetes naplójában tesznek).

A készítők véleménye szerint ez nem kommentspam, mivel a hozzászólásokat valódi személyek írják, akik az adott témához kapcsolatban írnak megjegyzéseket, a hirdetendő weboldal hivatkozása pedig csak a nevükre kattintva jelenik meg, így csak a keresőoptimalizálást szolgálja, nem is valódi hirdetés.

A szolgáltatás Szerkesztés

A vállalkozás weboldala szerint tökéletes angol nyelvtudással rendelkező alkalmazottak különböző személyes lapokon hagynak az aktuális témával releváns üzeneteket. A hozzászóló álnévre kattintva azonban a megrendelő weblapja jelenik meg.

Három csomagot ajánlanak az oldalon, a legkisebb száz, míg a legnagyobb ezer hozzászólást tartalmaz (240 dollárért), amelyeket három napon belül megjelentetnek.

Az oldalon biztosítják róla az érdeklődöket, hogy ezzel a módszerrel szemben a rel="nofollow" attribútum sem működik.

Reakciók Szerkesztés

Az internetes világ egyértelműen negatívan fogadta az ötletet, a bloggerek pedig spamnek tekintik az ilyen hozzászólásokat, jóllehet az esetek többségében nem derül ki, hogy valójában fizetett kommentről van szó. A ProBlogger készítője, Darren Rowse „beteg ötletnek” nevezte a vállalkozást.[1]

Forrás Szerkesztés

  1. PC World: Vásároljon blog-kommentet!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki