FANDOM

A Conference on E-mail and Anti-Spam (röviden: CEAS) egy évenkénti kétnapos konferencia az aktuális spames tevékenységekről, szakértők előadásaival.

Történelem Szerkesztés

Az első CEAS-t 2004. július 30-án és 31-én tartották, az ötödikre pedig várhatóan 2008. augusztus 21–22-én kerül sor Kaliforniában.

Egy CEAS-on mutatták be a SpamBayes spamszűrőt is.

A 2007-es év előadói Szerkesztés

Adam J. O'Donnell, Alek Kolcz, Barry Leiba, Bradley Taylor, Calton Pu (konferenciavezető), Cheolwoo Park, Christopher Lueg, Diana K. Smetters, George Paliouras, Gordon V. Cormack, Hongyuan Zha, Ion Androutsopoulos, Jennifer Golbeck, John Graham-Cumming, John R. Levine, Jon Oliver, Jon Praed, Jose Maria Gomez Hidalgo, Natalie Glance, Nick Feamster, Paul Judge, Richard Clayton, Roberto Tamassia, S. Felix Wu, Scott Wen-tau Yih, Steve Webb, Vitor R. Carvalho, Yu Liao.

A 2006-os év előadói Szerkesztés

Adam O'Donnell, Albert McDowell, Andres Kwasinksi, Anirudh Ramachandran, Barry Leiba, Ben Medlock, Calton Pu, Chris Pal, Claudiu Musat, Daniel Raduta, David Dagon, Douglas Oard, Eilon Solan, Einat Minkov, Eran Reshef, Fernando Pereira, Fulu Li, Georgios Paliouras, Gordon Cormack (konferenciavezető), Hector Garcia-Molina (meghívott vendég), Ian Soboroff, Ian Whalley, Ion Androutsopoulos, Jade Goldstein, James Caverlee, Jason Crawford, Jeff Abrahamson, Jen-Yuan Yeh, John Aycock, John Blitzer, Jonathan Schmidt, Kenneth Dallmeyer, Lucasz Szybalski, Mark Dredze, Meng Wong, Michael Wieher, Miles Libbey, Mo-Han Hsieh, Morton Swimmer, Nathaniel Borenstein, Nick Feamster, Paul Kingsbury, Peter Ludemann, Peter Nelson, Richard Clayton, Rob Thomas, Roberta Evans Sabin, Steve Webb, Tamer Elsayed, Tom Palarz, Vangelis Metsis, Walter Mankowski, William Cohen, Yejun Wu, Zoltan Gyongyi (meghívott vendég).

A 2005-ös év előadói Szerkesztés

Aleksander Kolcz, Andrew McCallum, Andrew Ng, Andy Wick, Barry Leiba, Bruce Croft, Christopher Lueg, Dave Crocker, David Heckerman, David Pennock, Diana Smetters, Eric Horvitz, Eric S. Johansson, Geoff Hulten, Gordon Rios, Haym Hirsh, Hongyuan Zha, Ian Smith, Ion Androutsopoulos, Isidore Rigoutsos, John Mitchell, John Platt, John R. Levine, Jon Kleinberg, Jon Oliver, Jon Praed, Josh Alspector, Joshua Goodman (konferenciavezető), Ken Schneider, Kevin McCurley, Mehran Sahami, Miles Libbey, Natalie Glance, Nicolas Ducheneaut, Olle Baelter, Paula J. Bruening, Richard Clayton, Richard Segal, Scott Wen-tau Yih, Theo Van Dinter, Thomas Hofmann, Tom Fawcett, Vitor R. Carvalho.

Irányító bizottság:

  • Andrew Ng (Stanford Egyetem)
  • David Heckerman (Microsoft Research)
  • Joshua Goodman (Microsoft Research)
  • Tom Berson (Anagram Laboratories)

A 2004-es év előadói Szerkesztés

Andrew McCallum, Andrew Ng, Cynthia Dwork, David D. Lewis, David Heckerman (konferenciavezető), David Pennock, Diana Smetters, Edwin Aoki, Eric Horvitz, Geoff Hulten, Ian Smith, John Lafferty, John Platt, John R. Levine, Jon Praed, Josh Alspector, Joshua Goodman, Karl Jacob, Ken Schneider, Kevin McCurley, Martín Abadi, Mehran Sahami, Miles Libbey, Nicolas Ducheneaut, Olle Bälter, Paula J. Bruening, Rajat Raina, Ralph Merkle, Richard Clayton, Scott Wen-tau Yih, Theo Van Dinter, Thomas Hofmann, Tom Berson, Tom Fawcett, William S. Yerazunis.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki