FANDOM

A Hacktivity egy rendszertelen időközönként megrendezésre kerülő többnapos számítógépes biztonsági konferencia. A rendezvény főszervezői Kovács Krisztián és Krasznay Csaba.

Hacktivity 2008 Szerkesztés

A 2008-as Hacktivityre várhatóan szeptember 20–21-én került sor a Fonó Budai Táncházban.[1] A főként hackelésről szóló előadások mellett beszéltek a phishing támadásokról, illetve Sütő János (a SPAMtelenül című könyv szerzője) is előadást tartott.[2]

Hacktivity 2007 Szerkesztés

A negyedik Hacktivity második konferencianapján a kancellár.hu Kft. részéről Krasznay Csaba tartott előadást a magyarországi és nemzetközi spam- és phishinghelyzetről.[3][4]

A spam.hu-t jegyző filter:max részéről Nemes Dániel a lehetséges védekezésről beszélt.[5]

Cquote1
A reklámlevelek, a kéretlen lánclevelek már lassan 100 éve velünk élnek. Szerintem kiirtani soha nem lehet őket. De törekedni kell rá. Egy nagyon frappáns történet jut az eszembe. Egyszer az egyik amerikai spammer tevékenységét elunták az áldozatok, és elhatározták, hogy visszavágnak. Mivel az USA finoman szólva nem az adatvédelem mintaállama, minden gond nélkül felírták ezt az embert rengeteg katalógusáruház címlistájára. Ezek – mint a nevük is mutatja – vaskos katalógusokat küldenek ki a termékajánlataikkal. Állítólag néhány héten belül már teherautóval hordta a posta a katalógusokat a delikvenshez, tehát sikerült fizikailag is elárasztani őt. Ez a példa azt mutatja, hogy ha az e-mailjeink mentesülnek is a reklámoktól, még mindig vannak más hordozók, melyeken keresztül el akarnak nekünk adni. Aki nem hiszi, csak menjen végig a Nagykörúton bekapcsolt Bluetooth-szal, és nézze meg, hány hirdetőtábla próbál meg vele kommunikálni.
   
Cquote2

—Krasznay Csaba[6]

Hacktivity v2.0 Szerkesztés

A második Hacktivityn szó esett a spamekről is. Az első konferencianapon Nemes Dániel tartott előadást.[7]

Forrás Szerkesztés

  1. A 2008-as Hacktivity terve?
  2. Sütő blogja (Megvolt: Hacktivity 2008)
  3. Krasznay Csaba: Phishing és spam Magyarországon és a világban (videó)
  4. U.a. (diavetítés)
  5. Nemes Dániel: A SPAM-ektől az összetett fenyegetésekig - technológia támadástól védekezésig (videó)
  6. IT Café: Az internet szemete
  7. Nemes Dániel: SPAMek és vírusok: elmosódó határok, határtalan kockázatok (diavetítés)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki