FANDOM

Nagyito Fő szócikk: Hermina Bau

Az alábbiakban olvasható néhány olyan Hermina Bau-spam, amelyekért a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) bírságot szabott ki. A Hermina Bau eddig megismert 12 spamkampánya miatt összesen 1 600 000 forint elektronikus kereskedelmi bírságot szabott ki a hatóság.

2008. június Szerkesztés

Típus: E-mail spam Kuka
Feladó: Hermina Bau <info@herminabau.hu>
Tárgy: Közvetlenül a beruházótól!
Érkezett: 2008. május 14.
Üdvözöljük!

3.000.000 Ft os ajándék konyhát kap, ha bruttó 290.000 Ft-os nm áron lakást vásárol a nyáron beköltözhető Hermina Happy Land-ben, Zuglóban!

Azonnal költözhető új lakások a Hermina Flowers-ben és a Hermina Residence-ben sok-sok kedvezménnyel és akár 0 Ft-os kezdéssel is!

Na jó, van még 2 jó ajánlatunk, az egyik: 750e Ft-ért 2 teremgarázs helyet vehet, a másik: www.herminabau.hu

Levelünk elküldését a www.csajozunk.hu oldal támogatta.
Eredeti feltöltése
A spam az eredeti címzett védelme érdekében szerkesztett lehet.

2008. június 5-én az NHH HL-18743-3/2008-as? határozatával 300 000 forint bírságot szabott ki a levél miatt.

2008. szeptember Szerkesztés

Típus: E-mail spam Kuka
Feladó: Szűcs Edina <szucsedina@2x.hu>
Tárgy: Apukámat elütötte egy vitorlás!!
Érkezett: 2008. július 17.
Szia!

Ezt nem fogod elhinni: apukám a hétvégén bérelt egy vízibiciklit, és féltestvéremmel együtt összeütköztek egy vitorlással. Nem tudom miért nem vették észre, de olyan messzire tekertek a parttól, hogy csak egy hajókürtre lettek figyelmesek. A menetrendszerinti hajó jelent meg mögöttük, ahogy éppen elhagyja a kikötőt. Erre persze jól megijedtek, és nem vették észre, hogy a másik irányban pedig egy vitorlás száguld feléjük. Tekertek, tekertek aztán csak üvöltést hallottak, na meg az iszonyatos csattanást, ahogy a vitorlás nekiütközött a vízibiciklinek. Szegény féltestvérem (Judit egyébként) kirepült a vízbe, apám pedig utána ugrott, hogy kimentse. Biztos láttál már olyan vízibiciklit, aminek két delfinből van a teste. Nos ez is ilyen volt, az ütközéstől leszakadt az egyik feje. Pech. Mire apám kimászott volna karjában Judittal, a vízibicikli fél oldalra dőlt és lassan süllyedni kezdett. Még az volt a szerencse, hogy a vitorlás visszafordult és kimentette őket.

Nem értem apámat, hogy lehet ilyen felelőtlen? A kölcsönzős kiszámlázta az egész vízibickli árát. Kitalálod, hogy mennyi volt?

Hetven ezer forint. Törlesztjük majd családilag.

Na mindegy, azért fel a fejjel.

Néztem most is néhány érdekességet a netről:

"Adunk most Neked egy LG LCD TV-t, ha veszel egy lakást, akár 0 Ft-al! Ez jó, akár 0 Ft a részedről, de a TV-t már viheted is!

Zugló legjobb részein építünk, vannak azonnal költözhető lakások is, közvetlenül a beruházótól vásárolhatsz és mindent egy helyen elintézünk Neked!

Szeretettel várunk: Nagy Lajos Király útja 212. ( Erzsébet Királyné útja sarok, Hermina Residence Bank Center )

http://www.herminabau.hu

Júniusban, az első 8 Vásárlónk között egy Tengerparti nyaralást is kisorsolunk! Szívesen elutaznál egy szuper helyre a mi költségünkön?

750 ezerért 2 garázst adunk, 3.000.000 Ft os álomkonyhát kapsz ajándékba, ha a Hermina Happy Land-ben vásárolsz tetőkertes lakást, akár már 290e Ft-os nm áron!

Sok ajándék, rengeteg kedvezmény, szuper lakások, alacsonyabbnál is alacsonyabb árak és kitűnő, ellenőrizhetően csúcsminőség, ez a Hermina Bau!

Ezt a levelet a www.csajozunk.hu helyett most a www.pasizunk.hu továbbította. Leirakozás: http://www.herminabau.hu/leir.php "

Szerintem tök jó, én már utána néztem, valószínűleg veszek itt lakást, ajánlom neked is!

Edina
Eredeti feltöltése

2008. szeptember 8-án az NHH HL-28792-3/2008-as? határozatában 500 000 forintra bírságolta a levél miatt.

2008. október Szerkesztés

Típus: E-mail spam Kuka
Feladó: Görög Zsuzsanna <gzsuzsi@2x.hu>
Tárgy: Zuglóban megtalálták Attila sírját?
Érkezett: 2008. szeptember 19.
Szia,

hallottad ezt a szenzációt:

Zuglóban, pár hete egy éjszaka folyamán felvonult egy titkos alakulat és elvittek egy több, mint 1000 éves különleges sírt, Attila felirattal!

Egy építkezésen találták, a beruházó állítólag 500.000.000 Ft ot kap az Államtól, mert becsületesen átadta a felbecsülhetetlen, szakértők szerint legalább 30 Milliárdot érő történelmi kincset!

Az Angol Lord, akinél a Seuso kincsek vannak, látta a CNN-en a tudosítást és jelentkezett, odaadná Attila sírjáért cserébe a vitatott eredetű, de biztosan Magyarországon talált, innen kicsempészett Seuso kincseket!!!

Teljes hírzárlatot rendeltek el a hazai médiában, csak a CNN- en lehet látni erről szoló híreket.

A beruházó cég, hibát követett el, mert kikotyogják saját honlapjukon, amikor válaszolnak egyik felborzolt hangulatban lévő vevőjük kérdésére, viszont mivel nem lett volna szabad erről nyilatkozniuk, valószínüleg elbukják a komoly feltételekhez kötött 5.000.000.000 Ft- os giga jutalmat.

A www.herminabau.hu oldalon, a Hermina Happy Land résznél a Véleményed menü pontban lehet őket leleplezni.

Ha tudták volna a zuglóiak, vagy bárki, hogy 30 Milliárd érték található a Hermina Happy Land területen, szerinted mit tettek volna?

Vajon mit rejt még a Hermina Happy Land?

Üdv. Zsuzsi

leiratkozás: itt (-> http://hermina.dyn.hu/leir.php)
Eredeti feltöltése

2008. október 15-én az NHH HL-32824-3/2008-as? határozatában 500 000 forintra bírságolta a levél miatt.

Forrás Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki