FANDOM

Ezen az oldalon idézetek olvashatók Pásztor Miklós Spam – támadás felhasználók és rendszergazdák ellen című előadásából:

Cquote1
Mivel a spam küldője rendszerint nem fizet kifejezetten 1-1 levél elküldéséért, az a látszat, hogy a spam ingyenes. Ezt az ingyenességet azonban ahhoz lehet hasonlítani, mint amikor valaki az építkezési sittől úgy szabadul meg, hogy nem pénzért szállíttatja el, hanem lerakja közterületen: a költség megjelenik, csak nem a küldőt terheli.
   
Cquote2
   
Cquote1
Éppen így az Internet nemcsak a spam forrása, hanem forrása a spam ellenes eszközöknek, segítségnek is. (Érdemes azért zárójelben megjegyezni, hogy van egy lényeges különbség az eddigi betegség/gyógyszer analógiákhoz képest: itt a baj gyökere nem technikai természetű, hanem magában az emberben van. Ezért a gyógyulás is elsõsorban nem a technikai eszközökön, hanem az emberek viselkedésén múlik.)
   
Cquote2
   
Cquote1
Az első és legfontosabb lépés, hogy ismerjük fel a spam veszélyeit, és minél jobban értsük a technikai, gazdasági, szervezeti, és jogi szempontokat. Semmiképpen ne dõljünk be olyan nézeteknek, melyek szerint a spam a „szabad kommunikáció”, „az elektronikus marketing”, a „modern Internet” tartozéka.
   
Cquote2

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki