Fandom

Spamwiki

Laura Betterly

694oldal a wikin
Add New Page
Vita0 Share

Laura Betterly (~1962–) ismert spammer. New Yorkban született, majd 1995-ben Floridába költözött, azóta is ott él a Data Resource Consulting nevű vállalata vezetőjeként. Spamtevékenységére egy igen cinikus megjegyzése vetette a reflektorfényt, amikor a Wall Street Journal riporterének azt mondta, szólítsa nyugodtan spamkirálynőnek.

Élete Szerkesztés

2002-ben feleségül ment Steven Blomhoz, vállalata egyik ügyintézőjéhez, azóta a Laura Betterly-Blom nevet használja. Első házasságából két gyermeke született: Chris és Craig.

Ismert rendezvénybemondó, több hírességgel is dolgozott. A Szcientológia Egyházának tagja.

Spamtevékenység Szerkesztés

A Visiosonic (későbbi PCDJ.COM) nevű zenével foglalkozó vállalat társalapítója. A cég után tért át a spamekre.

2002-ben a Wall Street Journalnak adott interjújában elmondta, hogy körülbelül 200 000 dollárt keres így évente, és nem akar többet, „csak úgy élni, mint bárki más”. Napi 8–10 millió kéretlen üzenetet küldött főként felnőtteknek szóló tartalommal.

Ám hiába hangoztatta Betterly, hogy törvényes eszközökkel dolgozik, 2003. szeptember 9-én Kansasban ötvenkét ízben elkövetett törvénysértést állapítottak meg nála az érvényben lévő spamtörvény szerint.

Taktikaváltás Szerkesztés

2005 szeptemberében munkatársával, Bob Cefaillel saját rádióműsort indított, majd új vállalatával, az In Touch Media Grouppal 2005. október 10-én visszavonul a bulk mailek és a spamek piacáról.

A 2003–2005-ös időszakban vállalata több mint kétmillió dollárt veszített.

Idezet.png
Ha további idézetekre vagy kíváncsi e témában, kattints ide:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki