Fandom

Spamwiki

Mary Winkler

694oldal a wikin
Add New Page
Vita0 Share

Mary Carol Winkler (1976?–) egy hirtelen felindulásból elkövetett emberölés gyanúsítottja. A vád szerint megölte férjét, Matthew Winklert, egy teenessee-i lelkipásztort a 419-Scam nevű csalás miatt. 2006. március 23-án letartóztatták, majd ideiglenesen szabadlábra helyezték 2006. augusztus 15-én. Jelenleg a tárgyalásra vár.

Az eset Szerkesztés

Shotgun.jpg

Matthew Winkler gyilkosa egy hasonló shotgun volt

A rendőrség szerint a nő 2006. március 22-én gyilkolta meg férjét, akinek holttestét másnap a templomban találták meg, mivel keresésére indultak, miután az esti műszakban nem jelent meg. A férfi halálát a hátába fúródott lövedék okozta, melyet egy tizenkettes kaliberű vadászpuskából lőttek ki.

A pár 1996-ban házasodott össze, és a tökéletes családnak tűnt. Három gyermekük született: Patricia (1998–), Mary Alice (2000–) és Breanna (2005–). Az eset után Alabamába menekült a gyermekekkel, de a rendőrség rájuk talált.

Mary Winkler vallomása szerint a férje tulajdonában volt a fegyver, mellyel az ágyában fekvő férjét hátba lőtte. A sérülést a férfi túlélte, lefordult az ágyról, majd csak annyit kérdezett: „miért?” Mary válasza csupán ennyi volt: „sajnálom”. Amikor elhagyta a házat, a férje még életben volt.

Az indíték Szerkesztés

A nyomozás során valószínűvé vált, hogy a gyilkosság oka olyan veszekedések és végül elkeseredés volt, amelyet egy internetes csalás váltott ki. Mary Winkler összesen 17 500 dollárt küldött Kanadába és Nigériába, feltételezhetően egy csekkes csalás miatt.

Mivel kifizette a 750 000 dolláros óvadékot, most szabadon védekezhet. 2006 augusztus óta McMinnville-ben él a barátaival.

A tárgyalásra 2006. október 30-án kerül sor.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki