Fandom

Spamwiki

Német Nemzeti Demokrata Párt

694oldal a wikin
Add New Page
Vita0 Share
Ndp.jpg

Az NPD egy 2005-ös gyűlése

A Német Nemzeti Demokrata Párt (németül: Nationaldemokratische Partei Deutschlands [NPD]) egy 1964-ben alapított németországi szélsőjobboldali, nyíltan rasszista párt, mely felelős a rasszista spam néven elhíresült kéretlen reklámlevél elküldéséért.

Az üzenet Szerkesztés

2005 májusában több ezer e-mail címre küldték el fajgyűlölő szöveget tartalmazó üzenetüket az észak-rajna–vesztfáliai választás alkalmából „Bloody Self-Justice” („véres önbíráskodás”), „Multi-Kulturell = Multi-Kriminell” („multikultúra=multibűnözés”) stb. tárgysorral.[1] Az üzenetekben xenofób megnyilvánulások kaptak helyet, például Törökország európai uniós csatlakozásával kapcsolatban.

Vírus a levélben Szerkesztés

A párt a legfőbb támadást mégis azért kapta, mert az üzenetek fertőzöttek voltak a Sober.Q nevű vírussal[2], amely a számítógépre települve újabb elektronikus címeket gyűjt, majd továbbküldi magát azokra is.

Források Szerkesztés

  1. Spiegel Online: Spam This!
  2. Direland: RACIST SPAM SENT WORLDWIDE BY GERMAN NEO-NAZI PARTY

Jogi.png
Figyelem! Az alábbi hivatkozásokra kattintással Ön elhagyja a Spamwiki oldalait! Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a lenti linkek bizonyos országok jogi szabályozása szerint jogilag aggályos oldalakra mutathatnak, ezért csak saját felelősségére kattintson azokra! Ezen a weblapon csupán ismeretterjesztési célból, a korrekt tájékoztatás nevében szerepelnek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki