Fandom

Spamwiki

Peter Francis-Macrae

694oldal a wikin
Add New Page
Vita0 Share

Peter Francis-Macrae (Hanganyag kiejtés?, 1982–) egy spammer, akit elítéltek két ízben elkövetett internetes csalás és életveszélyes fenyegetés miatt. A férfi on-line vállalkozását az apja cambridge-i otthonából vezette.

Weaselboy, azaz menyét- vagy sunyi fiú néven ismerték az interneten.

Bűntettek Szerkesztés

E-mailekben olyan weboldalak és vállalatok nevében írt levelet, amik valójában sosem működtek együtt vele. A brit illetőségű Nominet ezért föl is jelentettek, mire Francis-Macrae szervertámadással próbálta megbénítani a vállalatot. 2004-ben vád alá helyezték, majd 2005. november 16-án hatévnyi szabadságvesztésre ítélték.

Elítélve Szerkesztés

2006 februárjában bűnösnek találták gyilkossággal való fenyegetés miatt, amikor a börtönből kijuttatott egy levelében rendőrtisztek meggyilkolásával és a rendőrkapitányság fölrobbantásával fenyegetőzött. Az ügyben eljáró Nicholas Coleman bíró kiemelte, mennyire megdöbbentő volt olvasni, hogy mire készül ez a férfi, ha szabadlábra kerül. A férfit ezután pszichiátriai vizsgálatra utalták.

2006 júniusában újabb tizenkét hónapnyi börtönbüntetéssel sújtották újabb fenyegetései miatt.

2006 októberében a peterborough-i bíróság egymillió fontos vagyonelkobzást ítélt meg ellene. A hírügynökségi jelentések szerint Francis-Macrae az ítélet kihirdetése után üvöltözni kezdett a teremben: azt ordította, hogy „ártatlan vagyok”, „ez szégyen” és „Al-Kaida”.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki