Fandom

Spamwiki

Spamalot (játék)

694oldal a wikin
Add New Page
Vita0 Share

Figyelem! Ez az oldal egy internetes játékról szól. A hasonló nevű spamellenes eszközről itt lehet olvasni.

A Spamalot vagy “Spam®, Spam®, Spam®, Spam®!” egy internetes játék, amelyet a spam nevű étel forgalmazója, a Hormel Foods készített. A program a Monthy Python humorista csoport munkáira, többek között a Viking-jelenetre utal.

A játék menete Szerkesztés

A játékos eldönti, hogy az angolokkal vagy a franciákkal játszik, majd több pályán keresztül védi meg a várát az ellenséges katonáktól egy katapult segítségével, amelybe főleg háztáji állatokat tehet.

A pályák során a komikuscsoport ismert szereplői és történetei elevenednek föl, például ellenfél lesz a sötét lovag,[1] sőt azok a lovagok is, akik azt mondják: „ni!”[2]

Fegyverek Szerkesztés

A játék során teheneket, csirkéket, szamarakat, illetve néhány különleges fegyvert (például a szent kézigránátot[3] vagy a gyilkos nyulat[4]) lehet kilőni. A Spam konzerveken található vonalkód begépelésével új fegyvereket lehet szerezni.

Irányítás Szerkesztés

A kilövésre szánt állatra vagy tárgyra kattintva az a fegyverbe kerül, majd az egész irányításával megadható a hajítás erőssége és szöge. A nem speciális lövedék a terepviszonyoknak megfelelően pattan néhányat; sérülést akkor okoz, ha hozzáér egy ellenséghez.

Jegyzetek Szerkesztés

Az alábbi jelenetekből ismert szereplők jelennek meg a játékban.

  1. YouTube-videó
  2. YouTube-videó
  3. YouTube-videó
  4. YouTube-videó

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki