FANDOM

SpamtevékenységSzerkesztés

Cége több spamben reklámozott domain adataiban is megtalálható volt, mint technikai kapcsolattartó. Saját weboldalukat és szolgáltatásukat is spamben reklámozták[1]. Az SMS Line Kft. üzemeltette a netlicit.eu nevű, SMS-licitáló oldalt is, amit szintén spamben reklámozott[2]. Az oldalon a felhasználókat megtévesztő módon az SMS árát csak az ÁSZF-ben tüntette fel, a licitálások gyanús körülmények között zajlottak.

ReakcióiSzerkesztés

2009-ben a Spamwiki alapítója által tett próbafeljelentés kihallgatása során azt nyilatkozta, az ügyben érintett SMS prefixet nem az ő cége regisztrálta

A Magyar Spammer blogra felkerült spam hozzászólásaiban rengeteg felhasználó adott hangot elégedetlenségének. Volner Zsolt erre az oldal üzemeltetőjének küldött levelében válaszolt, azt állítva, hogy rendőrségi feljelentést tett, mivel a spamet nem ők küldték. Ezenkívül törvényességét bizonygatta, és személyes találkozót kezdeményezett. Arra a kérdésre, hogy miért nem írja le a saját szemszögéből a történetet, azt válaszolta, "ő nem fog magyarázkodni senkinek". A nyomozás eredménye - ha történt is feljelentés - ismeretlen.

Az egyik Spamwiki-szerkesztő személyes blogján közzétett bejegyzés után levélben kereste meg a szerkesztőt. A levelet nem írta alá, feladóként a Media Progress Kft.-t jelölte meg, ennek ellenére a válaszcím az SMS Line Kft. e-mailcíme volt. A szerkesztőt zavaros indokokra hivatkozva megfenyegette, hogy amennyiben nem törli a bejegyzést, a "hatóságokhoz fog fordulni"[3]. A fenyegetését nem váltotta be.

A róla felkerült szerkesztetlen információkat 2012. február 1-én törölte. Az akkori tartalom több hasonlóságot is mutatott a Magyar Spammer blogra felkerült kommentekkel.

A 06-90-619-940-es telefonszám, amelyet rengeteg spamben reklámozott oldal használt visszaélésekhez, a cége nevéhez kapcsolódik.

ForrásokSzerkesztés

  1. smsline.eu spam
  2. Magyar spammer: Netlicit - már megint egy licitoldal
  3. Blogbejegyzés:Volner Zsolt és az SMS Line Kft.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki