FANDOM

feladó: wyr wyr@wyr.hu

dátum: 2012. április 28. 14:43 tárgy: WYR

Kedves Olvasó!

Köszönjük, hogy időt szán e-mailünk elolvasására. A Within Your Reach online kutatás a Szegedi Tudományegyetem keretein belül. Belegondolt már, hogy egy e-mail továbbküldésével, vagy egy hír Facebookon való megosztásával hány embert ér el? Humoros videói, érdekfeszítői cikkei, melyet barátaival megoszt a mindennapok során akár több száz emberhez is eljuthatnak, hiszen ők is megosztják barátaikkal és azok is ismerőseikkel. De mennyi emberhez is jut akkor el pontosan az Ön által küldött üzenet? Nem tudjuk! De erre keressük mi is a választ!

Az alábbi link segítségével tud részt venni kutatásunkban. Regisztráció után folyamatosan nyomon követheti, hogy hol jár egy Öntől kiinduló üzenet, így megtudhatja, hogy meddig ér el az „e-keze”. Reméljük kutatásunkhoz való csatlakozásával, együtt feltárhatjuk, hogy mekkora hatást tudunk gyakorolni az interneten keresztül!

http://www.wyr.hu/wyr/index.php?ref_key=AAAA

Köszönettel:

Within Your Reach csapata

Dear Visitor!

Thank you very much for reading our e-mail. Within Your Reach is an online survey in association with the University of Szeged. Our goal is to answer a simple question: Have you ever thought about how many people you could reach with only one e-mail or by publishing an article on Facebook? The funny videos you watch online or articles you read and share with your friends might be passed to more than a hundred people as your friends share it with their friends etc. So, how many people sees your e-mail? We don’t know either! But that is what we all wish to know.

With the following link you can participate in our survey. After your registration you can track your own e-mail, which you send and learn how many people can be found Within Your Reach. Together we can find out how much influence you have on the internet.

Yours sincerely: Team Within Your Reach

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki