Fandom

Spamwiki

XRumer

694oldal a wikin
Add New Page
Vita0 Share

Az XRumer egy Windows operációs rendszerre tervezett automatikusan hiperhivatkozásokat elhelyező angol és orosz nyelvű szoftver a BotMaster-től, amit spamek küldésére használnak. A program alkalmas fórum-, komment-, wikispamek küldésére, tehát az etikátlan keresőoptimalizálásban segít linkspamek elhelyezésével.

A program 450 dollárba kerül, amely a technikai tanácsadást is magában foglalja.[1]

Működés Szerkesztés

A szoftver erőssége, hogy a különböző spamellenes technikákkal szemben is működőképes lehet, például az e-mailes jelszómegerősítés vagy egy captcha is áthidalható akadálynak számít (a program letölti, és 1–1,5 másodperc alatt feltöri[2]). Mivel a program képes a tanulásra, ha a felhasználó már regisztrált az oldalon (és például válaszolt egy ellenőrző kérdésre), a program megtanulva a regisztráció eljárását, képes lesz önmaga is fiktív felhasználók létrehozására.

Források Szerkesztés

  1. Washingtonpost.com: Scary Blogspam Automation Tools
  2. Jox.hu: Így küldünk szét többszáz spamet percenként

Jogi.png
Figyelem! Az alábbi hivatkozásokra kattintással Ön elhagyja a Spamwiki oldalait! Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a lenti linkek bizonyos országok jogi szabályozása szerint jogilag aggályos oldalakra mutathatnak, ezért csak saját felelősségére kattintson azokra! Ezen a weblapon csupán ismeretterjesztési célból, a korrekt tájékoztatás nevében szerepelnek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki